Výlety po Česku     Výlety po Česku
Přístupy na stránku
Výlety

Z Radotína do Dobřichovic

Vydáno: 31.12.2007   (12420 přečtení)

Délka: cca 14 km
Náročnost: středně náročná cesta

V Radotíně se napojíte na červenou značku a poté začnete stoupat ulicí Na Výšince ke hřbitovu. Za hřbitovem odbočíte vpravo a tam následuje větší příkřejší stoupání. Je tam pěkný výhled na Radotín. Dále vede cesta lesem k rozcestí Klapice. Minete hřbitov, přejdete silnici a pokračujete lesem a po louce k rozcestí Sulava. Dále po zelené k rozcestí Pod Kulivou Horou a Kulivá Hora. Po zelené do Třebotova. V Třebotově se napojíte na modrou, která vás zavede do Vonoklas. Z Vonoklas vás zavede zelená až do Dobřichovic k nádraží.
Z Vonoklas vede cesta lesem, část cesty dost příkře klesá, takže je hůře schůdná. Když počasí dovolí, můžete se před vsí Vonoklasy pokochat nádherným výhledem. Cestu zakončíte přechodem Berounky po nové lávce, která v roce 2003 nahradila starou lávku, která byla zničena při povodni v roce 2002.

Web je provozován na redakčním systému DSRS.
Vyhledávání
Katalog náhodný výběr
Dětská hřiště
Seznam dětských hřišť nejen v České republice.